Nazwa jednostki organizacyjnej: ZUS Oddział w Kielcach
Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Obsługi Prawnej
Miejsce pracy: ZUS Oddział w Kielcach ul. Kolberga 2a
Adres miejsca pracy: ul. Kolberga 2a, 25-620 Kielce
Województwo: świętokrzyskie
Nazwa stanowiska: Radca prawny
Cel stanowiska: Zapewnia obsługę prawną Oddziału ZUS w Kielcach.
Wymagania formalne:
Niezbędne:
Mile widziane:
Wymagania dodatkowe:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj poprzez link
Termin, do którego należy składać dokumenty: 17-01-2025
Wymagane dokumenty:
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
Warunki wykonywania pracy:
Hansberry Tomkiel jest renomowaną kancelarią prawną prowadzącą działalność na rynku krajowym i międzynarodowym w zakresie między innymi takich specjalizacji jak: prawo antymonopolowe, prawo konsumenckie, zwalczanie nieuczciwej konkurencji, a także reprezentowanie Klientów w sporach sądowych dotyczących naszego zakresu specjalizacji oraz dochodzenie odszkodowań z tytułu naruszeń prawa konkurencji.
W związku z potrzebami naszych klientów podejmiemy współpracę z radcą prawnym specjalizującym się w prawie energetycznym
Oczekujemy:
Oferujemy:
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji CV wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w zakresie ochrony danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, na adres:
office@ hansberrytomkiel.com
Klauzula dotycząca ochrony danych osobowych:
Aplikujący przesyłający CV do Kancelarii wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Hansberry Tomkiel Sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. Cegłowska 14 m.1, 01-803 Warszawa, email: office@ (dalej: „Administrator”) na cele postępowania rekrutacyjnego prowadzonego przez Administratora. hansberrytomkiel.com
Administrator zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych na cele rekrutacyjne, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a przypadku podjęcia współpracy na dalszy okres.
Administrator informuje jednocześnie, iż dane osobowe mogą być przekazywane osobom współpracującym z Administratorem takim jak obsługa IT, księgowa.
Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na szczególną sytuację osoby, której dane są przetwarzane, a także do przenoszenia danych, jak również prawa do cofnięcia zgody w dowolnym momencie i wniesienia skargi do organu nadzoru.
Podanie danych osobowych jest wymogiem koniecznym do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. W przypadku braku ich podania Administrator pominie Aplikującego w procesie rekrutacji.
Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach.
Do naszych wewnętrznych struktur poszukujemy osoby na stanowisko:
Radca Prawny
w miejscowości Małogoszcz
Zakres obowiązków
Nasze wymagania
To oferujemy
Link do formularza rekrutacyjnego: system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx
Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu zatrudni radcę prawnego – umowa na zastępstwo , ½ etatu. Praca 2 dni w tygodniu w siedzibie jednostki w godzinach 7.30 do 15.30
Wymagania:
· uprawnienia zawodowe radcy prawnego
· doświadczenie w pracy zawodowej
Zakres obowiązków:
· udział w przygotowaniu, opiniowaniu umów zawieranych przez Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych,
· bieżące doradztwo prawne wewnętrznym komórkom jednostki , w tym udzielanie wyjaśnień w zakresie wykładni i stosowania przepisów prawa,
· sporządzanie opinii prawnych,
· reprezentowanie jednostki w postępowaniach sądowych i administracyjnych,
· wykonywanie innych zadań w zakresie obsługi prawnej.
Co oferujemy:
· atrakcyjne wynagrodzenie
· dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
· trzynaste wynagrodzenie,
· nagrody,
· pakiet socjalny
Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV na mail: e.piechurska@, tel kontaktowy r.pr. Ewa Piechurska : 690 998 646 pzdp.radom.pl
Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. z siedzibą w Janczycach poszukuje radcy prawnego specjalizującego się w prawie handlowym celem jednorazowego zlecenia, którego przedmiotem będzie przegląd umowy spółki i regulaminów organów spółki oraz ich dostosowanie do obowiązującego porządku prawnego.
Wymagania:
• uprawnienia zawodowe radcy prawnego,
• dobra znajomość prawa handlowego,
• doświadczenie w tworzeniu dokumentów z zakresu prawa handlowego
• umiejętność samodzielnego sporządzania dokumentów z zakresu prawa handlowego
Osoby zainteresowane współpracą zapraszamy do przesyłania swojej oferty wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres poczty elektronicznej: zapytania@mzgok.com.pl w terminie do 7 lipca 2023 roku. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt poprzez wskazany adres e-mail.
Jako radca prawny podejmę się współpracy w zakresie zastępstw procesowych w sprawach cywilnych i gospodarczych na terenie Miasta Poznania. Wystawiam FV.
Zainteresowanych proszę o kontakt pod numerem telefonu 664 193 750.
Szanowni Państwo,
poszukuję zastępstwa procesowego przezd Sądem Rejonowym w Kielcach, Wydziałem Gospodarczym w dniu 13 czerwca 2023r. godz. 12.00 / sprawa : zawezwanie do próby ugodowej/.
r.pr.Dorota Słowińska,
tel. 509 927 866,
e-mail: kancelaria@dorotaslowinska.pl
Twój zakres obowiązków:
Kancelaria poszukuje do swojego kieleckiego biura radcy prawnego lub adwokata, który dołączy do działu procesowego kancelarii.
Kandydat powinien posiadać doświadczenie w prowadzeniu sporów na każdym ich etapie, zarówno przed sądami powszechnymi obu instancji, jak i przed Sądem Najwyższym, w szczególności w zakresie sporów z instytucjami finansowymi (banki, towarzystwa ubezpieczeniowe), Skarbem Państwa a także sporów korporacyjnych.
Doświadczenie w kierowaniu zespołem prawników będzie dodatkowym atutem.
Nasze wymagania:
- Tytuł zawodowy radcy prawnego lub adwokata.
- Min. 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem sporów, w tym minimum rok wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata.
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa cywilnego, prawa gospodarczego, postępowania cywilnego.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie z uwzględnieniem terminologii prawniczej.
- Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dokładność i rzetelność.
To oferujemy:
- Kontrakt B2B lub umowa o pracę.
- Elastyczny czas pracy.
- Możliwość współtworzenia działu procesowego w naszej kancelarii.
- Pracę nad sprawami wymagającymi tworzenia niestandardowych pomysłów i umożliwiającymi uzyskiwanie precedensowych rozstrzygnięć.
- Możliwość rozwoju zawodowego w kancelarii tworzonej przez ekspertów.
O nas:
Jesteśmy kancelarią prawną, której jedną ze specjalizacji jest prowadzenie sporów.
Pomagamy także osobom dochodzącym roszczeń w sprawach dotyczących kredytów indeksowanych i denominowanych w walutach obcych oraz innych produktów oferowanych przez podmioty rynku finansowego.
Nasi prawnicy reprezentowali z sukcesem Klientów w sporach z instytucjami finansowymi (m. in. bankami, ubezpieczycielami, leasingodawcami), na przykład w sprawach dotyczących umów kredytów z elementem walutowym, umów z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi, umów leasingu, regresu ubezpieczeniowego po wypowiedzeniu umowy kredytu.
Reprezentujemy Klientów w nietypowych procesach, na przykład w sprawach o odszkodowanie przeciwko Skarbowi Państwa.
Prawnicy Kancelarii są prelegentami na konferencjach i szkoleniach. Nasze publikacje można znaleźć m.in. w „Rzeczpospolitej” oraz serwisie Prawo.pl.
Radca prawny chętnie nawiążę współpracę z innym radcą prawnym bądź adwokatem, polegającą na merytorycznym wsparciu w bieżących sprawach kancelarii.
Miejsce pracy: Kielce
Interesuje mnie również praca zdalna.
Proszę o kontakt e-mail: kielceradcaprawny@ gmail.com
Zainteresowanym prześlę CV.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy - niezbędne (formalne):
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
kwalifikacje zawodowe:
- wykształcenie: wyższe prawnicze
- uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzonego wpisem na Listę Radców Prawnych
- prawo jazdy kategorii B
Miejsce wykonywania pracy:
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Prendowskiej 7 25-395 Kielce
Warunki pracy:
Liczba lub wymiar etatu: 1,0
Wymagane dokumenty i oświadczenia w formie papierowej:
- CV,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i wpis na Listę Radców Prawnych,
- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata, że nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Składanie dokumentów:
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty należy składać do 14.02.2023 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Miejsce składania dokumentów
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Prendowskiej 7
25-395 Kielce
pokój nr 103
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Radcy Prawnego" Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane i można je odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru w pokoju nr 103 (nieodebrane dokumenty nie będą odsyłane).
W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w każdym czasie bez podawania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 34 02 855
Szczegółowe informację pod linkiem https://www.mzd.kielce.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=2582&Itemid=40
Radca prawny/mediator sądowy/Inspektor ochrony danych osobowych nawiąże współpracę zdalną w zakresie obsługi spraw procesowych, spraw odszkodowawczych, windykacji należności, prawa własności intelektualnej, ochrony danych osobowych i prawa pracy.
Kontakt: t.wojcik@ kancelaria-teodorawojcik.pl
Kancelaria Wachowicz – adwokaci i radcowie prawni z siedzibą w Radomiu, nawiąże współpracę z radcą prawnym posiadającym doświadczenie w zakresie obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego oraz Prawa Zamówień Publicznych.
Zakres obowiązków obejmuje:
- pełnienie raz w tygodniu, 2 godzinnego dyżuru w siedzibie JSM (20 km od Radomia),
- opiniowanie projektów umów oraz aktów prawa miejscowego,
- udzielanie porad prawnych oraz konsultacji pracownikom JSM,
- doradztwo w procedurze zamówień publicznych,
- przygotowywanie opinii prawnych,
Propozycję współpracy proszę kierować mailowo na adres: adwokat@mikolajwachowicz.pl do 24 grudnia 2022 r.
Radca prawny poszukuję pełnomocnika do substytucji na rozprawie przed sądem Rejonowym w Kielcach, Wydział I Cywilny. W dniu 9 stycznia 2023r., godz. 8:30. Sprawa o stwierdzenie nabycia spadku, sporna, informacyjne słuchanie stron (3 osoby wezwane). Proszę o kontakt pod adresem kancelaria@ bspitalniak.pl
Nazwa stanowiska: Counsel, Contracting High-Tech w Genpact PLN sp. z o.o. (praca zdalna)
Opis stanowiska:
Key Traits
Responsibilities
Qualifications we seek in you!
Minimum Qualifications
Preferred Qualifications
What We Can Offer
Adres mailowy do wysłania CV: alexandra.gustea@ genpact.com
Data ważności oferty: 13.11.2022
WYMAGANIA:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
FIRMA OFERUJE:
Osoby zainteresowane powyższą ofertą proszę o przesłanie do dnia 31.10.2022 r. ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: elzbieta.wladymiruk@, lub Dzial_Personalny@sefako.pl sefako.pl
Fundacje Pomocy Prawno-Psychologicznej poszukują do współpracy osób na stanowisku: PRAWNIK, DORADCA OBYWATELSKI, MEDIATOR do prowadzenia punktów NPP, NDO i NM
Miejsce pracy: ustalone przez powiat
Czas pracy: 1-5 dni w tygodniu (pn. - pt.); 4h dziennie w całym roku 2023
Wynagrodzenie: 4200zł brutto miesięcznie za dyżur w pełnym czasie
Forma współpracy: działalność gospodarcza albo umowa zlecenia dla osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej
Zakres obowiązków: osobista obecność w punkcie w uzgodnionych terminach; udzielanie nieodpłatnych świadczeń zgodnie z ustawą – pomocy prawnej, doradztwa obywatelskiego albo mediacji; dokumentowanie pracy w postaci wypełniania „kart pomocy” w programie Min. Sprawiedliwości; przekazywanie dokumentacji (oświadczenia klientów) do samorządu lokalnego.
Wymagania: minimum rok doświadczenia w zawodzie; dysponowanie w czasie dyżuru własnym laptopem; znajomość prawa cywilnego, karnego, opiekuńczego i rodzinnego; dla prawników - wykształcenie wyższe prawnicze z ukończoną aplikacją; dla doradców obywatelskich - kurs i szkolenie na doradcę obywatelskiego; dla mediatorów - wymagany wpis na listę Prezesa właściwego SO.
Oferujemy: wsparcie administracyjno-finansowe (pomoc koordynatora i księgowej); oprogramowanie do zautomatyzowanego dokumentowania pracy; wyposażone pomieszczenie do udzielania świadczeń (umeblowanie, materiały papiernicze, drukarka/skaner, dostęp do internetu); umawianie wizyt (w systemie informatycznym); płynne, comiesięczne regulowanie należności finansowych.
Osoby zainteresowane współpracą zapraszamy do wypełnienia formularza na stronie: https://fundacje.net/rekrutacja/
Z poważaniem
Małgorzata Moroz
Radca prawny specjalizujący się w prawie medycznym nawiąże współpracę
Radca prawny specjalizujący się w prawie medycznym (doświadczenie zawodowe zdobyte podczas kilkunastoletniej pracy w szpitalu klinicznym) podejmie współpracę w formie zdalnej
Zapraszam do kontaktu: tel. 661 609 469
Alicja Chudziak
Associate obsługi korporacyjnej i działu energetyki
OFERUJEMY:
Zgłoszenia (CV) prosimy kierować na adres: aleksandra.zielonka@ z dopiskiem ,,rekrutacja” wraz z klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV, które wykraczają poza dane konieczne dla prowadzenia rekrutacji przez Hewelt Wojnowski i Wspólnicy Sp.k., w celu ich przetwarzania w procesie rekrutacji, w celu prowadzenia rekrutacji i na czas jej trwania rekrutacji. Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a, że mogę wycofać swoją zgodę w każdym czasie oraz że wycofanie mojej zgody nie wypłynie na zgodność z prawem przetwarzania moich danych osobowych przed wycofaniem zgody.” hww.pl
Kancelaria HWW Hewelt Wojnowski i Wspólnicy poszukuje nowej osoby do Działu Prawa podatkowego. Gwarantujemy udział w ciekawych projektach podatkowych dla firm od start-upów do spółek giełdowych (m.in. M&A, postępowania, restrukturyzacje).
Miejsce pracy: Warszawa
Zgłoszenia (CV) prosimy kierować na adres: aleksandra.zielonka@ z dopiskiem ,,rekrutacja dział podatkowy” wraz z klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV, które wykraczają poza dane konieczne dla prowadzenia rekrutacji przez Hewelt Wojnowski i Wspólnicy Sp.k., w celu ich przetwarzania w procesie rekrutacji, w celu prowadzenia rekrutacji i na czas jej trwania rekrutacji. Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a, że mogę wycofać swoją zgodę w każdym czasie oraz że wycofanie mojej zgody nie wypłynie na zgodność z prawem przetwarzania moich danych osobowych przed wycofaniem zgody.” hww.pl
Nowo powstała kancelaria w Siedlcach Przystanek Prawnik Kompleksowa Obsługa Prawna Sp. z.o.o. z uwagi na dynamiczny rozwój firmy zatrudni Radcę Prawnego w pełnym wymiarze godzin na etat do stałej obsługi na wyłączność.
Miejsce pracy: Siedlce
Wymagania:
- uprawnienia radcy prawnego
Oczekiwania:
-znajomość prawa cywilnego, rodzinnego, administracyjnego, gospodarczego, karnego
-rzetelność, uczciwość, terminowość i samodzielność w działaniu oraz odpowiedzialność za powierzone zadania, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy równoległej nad wieloma projektami, umiejętność współdziałania w zespole
-dyspozycyjność
Obowiązki:
-bieżąca obsługa spraw prowadzonych przez Kancelarię,
-przygotowywanie wszelkich pism procesowych, umów, wniosków rejestrowych, opinii prawnych,
-udział w rozprawach,
- pełne zaangażowanie w sprawy Klientów,
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycie doświadczenia,
- pracę w młodym, dynamicznym zespole w dobrej atmosferze,+
- możliwość relokacji,
- zarobki od 4.000,00 zł - 6.000,00 zł (brutto) na początek
Zainteresowanych kandydatów prosimy przesyłać CV na adres: biuro@. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. Do przesyłanych ofert uprzejmie prosimy o dołączanie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby procesu rekrutacji. przystanekprawnik.pl